"Rolnik szuka żony" znika z anteny TVP? Jest decyzja
"Rolnik szuka żony" od lat cieszy się dużą popularnością w Telewizji Polskiej. Fani programu zastanawiają się jednak, czy po pojawieniu się na antenie podobnego formatu randkowego, jakim jest "Żona dla Polaka", show powróci w nowym sezonie. Znamy ostateczną decyzję stacji.

Nie ustają domysły i spekulacje dotyczące powrotu programu "Rolnik szuka żony" w kolejnym sezonie. Wielu widzów z niecierpliwością oczekuje informacji, obawiając się, że ich ulubiony show może nie pojawić się na antenie. Tymczasem pojawiły się jednak oficjalne informacje - właśnie ujawniono decyzję władz TVP, która rozwiewa wątpliwości dotyczące przyszłości popularnego formatu.
"Rolnik szuka żony" podbija serca widzów
"Rolnik szuka żony" to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych programów Telewizji Polskiej. Widzowie z ciekawością śledzą perypetie bohaterów randkowego show, niecierpliwie czekając na każdy kolejny odcinek. Dużym zainteresowaniem cieszą się także losy uczestników, którym udało się znaleźć miłość w programie. Udział w formacie przyniósł Ani Bardowskiej, Klaudii Waśko czy Małgorzacie Borysewicz setki tysięcy obserwatorów w mediach społecznościowych.
Nic więc dziwnego, że fani programu martwią się o dalszą emisję "Rolnik szuka żony". Wszystko za sprawą nowego programu "Żona dla Polaka", który - jak zapowiedziano - niebawem wystartuje na antenie TVP. Widzowie spekulują, że najnowszy format może zastąpić na stałe hit prowadzony przez Martę Manowską.
"Rolnik szuka żony" zniknie z anteny?
Wszystko wskazuje jednak na to, że fani "Rolnika" nie mają powodu do zmartwień. Wirtualne Media przekazały, że włodarze Telewizji Polskiej podjęli już decyzję dotyczącą dalszej emisji programu. "Rolnik szuka żony" nie zniknie z anteny, co więcej - wystartowano już z castingami do najnowszej edycji randkowego show.
Decyzję o kontynuacji programu z pewnością wpłynęły imponujące wyniki oglądalności tego randkowego cyklu - każdy odcinek śledzi średnio około 1,5 miliona widzów, jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł serwis Wirtualne Media. To jednocześnie oznacza, że zainteresowanie widzów wzrosło w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Zobacz także: