Najnowsze doniesienia zaskoczyły fanów Marty Manowskiej. Wyniki badań nie pozostawiają złudzeń
We wtorkowy poranek do sieci trafiły najnowsze informacje na temat programu "Rolnik szuka żony". Uwielbiana przez widzów produkcja Telewizji Polskiej doczekała się już dwunastu edycji. Wyniki badań nie pozostawiają złudzeń. Marta Manowska ma powody do radości.

Marta Manowska zdobyła serca widzów jako prowadząca "Rolnik szuka żony". Uwielbiany przez widzów format Telewizji Polskiej doczekał się już dwunastu edycji. We wtorek nadeszły najnowsze doniesienia na temat programu, a wyniki są jednoznaczne. Poznajcie szczegóły.
Marta Manowska w programie "Rolnik szuka żony"
"Rolnik szuka żony" to jeden z największych hitów Telewizji Polskiej. Format zadebiutował na antenie ponad dekadę temu i błyskawicznie wzbudził ogromne zainteresowanie wśród widzów. Publiczność pokochała również Martę Manowską, która od lat występuje w programie jako prowadząca. Rola ta przyniosła jej liczne grono fanów i otworzyła drzwi do spektakularnej kariery. Udany debiut w "Rolniku" pociągnął za sobą wiele propozycji, a prezenterka nawiązała współpracę między innymi z "Sanatorium miłości" czy "The Voice Senior".
Bycie częścią tego projektu - to jest coś wielkiego. Tak samo, jak Sanatorium miłości i Rolnik szuka żony. Mnie zawsze bardzo to cieszy i buduje, że po tych formatach zostaną małżeństwa, dzieci - że to wszystko nie idzie na marne
"Rolnik szuka żony". Wyniki badań są jednoznaczne
Obecnie na antenie trwa emisja dwunastego sezonu programu "Rolnik szuka żony". Przyszedł moment na przedstawienie pierwszych danych dotyczących jego oglądalności. Średnio każdy odcinek „Rolnika”, emitowany od 14 września w niedzielne wieczory o godzinie 21:25, śledzi około 1,6 miliona widzów.
Z informacji podanych przez portal Wirtualne Media, opartych na danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że program osiąga 14,51% udziału w rynku telewizyjnym wśród ogółu widzów oraz 11,55% w grupie wiekowej 16–59 lat, uznawanej za najważniejszą z punktu widzenia reklamodawców.
Warto zaznaczyć, że rosnące emocje w programie przyciągają coraz więcej widzów. Pierwszy odcinek zgromadził przed telewizorami 1,58 mln osób, a trzeci już 1,64 mln. Dla porównania, ubiegłoroczna 11. edycja miała niższą średnią oglądalność - 1,54 mln. Wszystko wskazuje na to, że "Rolnik szuka żony" pozostaje jednym z największych hitów TVP, a Marta Manowska znów może mówić o sukcesie.

Zobacz także: