Reklama

Wizerunek Maryli Rodowicz pojawił się na ogromnym billboardzie w samym centrum Nowego Jorku – na słynnym Times Square. To wydarzenie miało miejsce w ramach kampanii promocyjnej EQUAL organizowanej przez Spotify. Artystka została jedną z twarzy projektu „Women at full volume”, który promuje kobiety działające w branży muzycznej.

Reklama

Maryla Rodowicz na Times Square – historyczny moment w karierze

Akcja EQUAL, którą realizuje Spotify, ma na celu wyróżnienie kobiet-artystek z różnych zakątków świata. Platforma streamingowa poprzez kampanię przypomina, jak ważny i potrzebny jest kobiecy głos w muzyce. Umieszczenie Maryli Rodowicz w gronie wyróżnionych twórczyń to wielkie uznanie nie tylko dla jej dorobku artystycznego, ale także dla jej wieloletniego wpływu na polską kulturę.

Maryla Rodowicz zamieściła poruszający wpis na swoim profilu na Facebooku, w którym podzieliła się radością i dumą z tego wydarzenia.

Spotify spełniło moje marzenie 💚 Zawsze śledziłam i jestem dumna z naszej kobiecej części sceny muzycznej. Z zachwytem obseruję Was i nucę Wasze piosenki. Obecność na Time Square w Nowym Jorku - tego nie było nawet w moim bingo - dziękuję
napisała gwiazda

Reakcje fanów: wzruszenie i pytania o nową płytę

Pod postem artystki na Facebooku szybko pojawiło się wiele komentarzy od wzruszonych fanów. Internauci, ale i koledzy po fachu nie szczędzili słów uznania i gratulacji.

Kocham To!
napisał Michał Szpak
Aaaaa!! Wspanialaaaaa wspanialeeee ❤️❤️❤️ ICON
dodała Patricia Kazadi
Super Pani Marylo, kiedy pani nowa płyta, tak długo wyczekiwana?
zapytał zaś jeden z fanów

Niedawno Maryla Rodowicz nagrała nową wersję swojego hitu "Małgośka", a do duetu zaprosiła samą Lanberry. Wcześniej stworzyła kolaboracje m.in. z Dawidem Kwiatkowskim, Roxie Węgiel oraz Ralphem Kamińskim.

A sukcesu serdecznie gratulujemy!

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama